Buletin MyPutrajaya pada Newsstand iPad anda

— posted on April 22, 2013 10:14 AM

Share this to

    [caption id="attachment_3672" align="alignnone" width="540"]ppj-breezi-withtext Warga Putrajaya, bertindak sekarang![/caption]

    Perbadanan Putrajaya sebagai organisasi yg bertanggungjawab mengurus dan menyelia segalanya tentang Wilayah Persekutuan Putrajaya, telah menerbitkan, buat julung kalinya versi iPad/tablet/elektronik Buletin MyPutrajaya, dikuasakan oleh AIYO.

    Buletin yang dikeluarkan setiap bulan ini, memaparkan segala cerita, berita dan aktiviti yang berlaku di Putarajaya oleh warga Putrajaya. Dengan terbitnya versi iPad/Newsstand ini, segala sisi menarik tentang Putrajaya pada bulan tersebut bakal dikongsikan kepada seluruh dunia, khusunya bagi pengguna iPad/iPad mini (buat masa ini). [nggallery id=53] Yang menarik tentang versi iPad ini adalah, selain dapat membaca cerita-cerita menarik, ia hadir dengan video-video, galeri-galeri gambar dan fungsi interaktif yg bakal menyeronokkan pengalaman membaca. Dapatkan sekarang, SECARA PERCUMA, di Apple App Store. Anda juga boleh mendapat langganan percuma buletin ini secara tahunan. Available_on_the_App_Store_(black) P/S: Dapatkan AIYO dan terbitkan majalah/buku/katalog anda kepada seluruh dunia. Cuba AIYO sekarang bermula RM300 sebulan dan mula menjana pendapatan dari Apple App Store. Amat sesuai untuk para penerbit kecilan, para penulis bebas dan semua! Klik pautan ini utk bermula!  

    Share this to

      Ready to start a project?

      Click below to write us a note, or reach us at+60389221606 +60192008213