#KalauTakMampu, Pilihlah Terato

— posted on December 17, 2013 5:05 PM

Share this to

    [caption id="attachment_4216" align="alignnone" width="403"]#kalautakmampu di Twitter #kalautakmampu di Twitter[/caption]

    Tajuk perbualan yang mendapat perhatian ketika ini adalah peningkatan beberapa kos barangan dan perkhidmatan yang bakal dikenakan oleh pihak berwajib ke atas penduduk Malaysia. 'Hashtag' #kalautakmampu mendapat perhatian di Twitter ketika ini, ada yang lucu dan ada juga yang sedikit keterlaluan.

    Apapun, yang ingin disebarkan petang ini adalah, kami memahami kebimbangan yang dirasai oleh rakyat jelata dan Terato sentiasa cuba menghasilkan aplikasi dan penyelesaian yang mampu dimiliki semua.
    • Jika anda sedang mencari cara untuk menerbitkan buku, majalah, journal atau berkongsi bahan-bahan promosi yang ingin disebarkan kepada orang ramai, Aiyo mungkin paling sesuai.
    [caption id="attachment_4217" align="alignnone" width="540"]Laman web Aiyo. Laman web Aiyo.[/caption] Bermula dari RM 300 dan tempoh percubaan PERCUMA selama 6 bulan (bergantung kepada syarat-syarat), Aiyo bakal menjadikan bahan kandungan anda lebih seronok untuk dibaca, dengan kebolehan menambah kandungan interaktif, perkongsian di laman-laman sosial dan fungsi langganan yang mantap. Hubungi kami sekarang di Aiyo atau support[@]aiyom[.]ag!
    • Kebanyakkan aplikasi yang kami hasilkan (sendiri atau untuk pihak lain) adalah PERCUMA dan boleh dimuat turun tanpa was-was.
    [caption id="attachment_4218" align="alignnone" width="540"]Produk-produk kami Produk-produk kami[/caption] Lawati Laman Produk-produk kami. Selain itu anda tidak patut melupakan permainan seperti Amok (http://bit.ly/amokthegame), iAES Tracker (http://bit.ly/iaesandroid) dan juga Maybank Malaysia Open (http://bit.ly/badmintonmmo)Semuanya PERCUMA (itu paling penting, bukan?)!  
    • Tidak ketinggalan, aplikasi terbaru yang amat kami banggakan, APPONION.
    [caption id="attachment_4219" align="alignnone" width="527"]AppOnion! AppOnion![/caption] Apponion juga adalah cara untuk mengurangkan kos hidup anda (jika difikirkan), kerana ia dapat membantu mencari aplikasi-aplikasi penting dan memudahkan hidup seperti Pos Malaysia Track and Trace, Hajj and Umrah, Lazada dan banyak lagi. Sudah tentu semuanya PERCUMA dan dibina khusus untuk pasaran tempatan. Oleh itu jangan berlengah lagi, dapatkan AppOnion sekarang: http://apponion.my, kami berharap ia mampu dimiliki oleh semua golongan.

    Share this to

      Ready to start a project?

      Click below to write us a note, or reach us at+60389221606 +60192008213